07 January 2011

mode: still malas nak keje

duduk kat skolah macam xde function. balik kl lagi bagus. bole qistina jumpe mak andak die. doakan perjalanan kami ke kl ari ni berjalan dengan lancar dan selamat. semangat x datang lagi. satu ape pon x stadi lagi. malas!!! mmg malas!!! cepat la pindah ke kl. 10 januari ni pengarah nak meeting. kuakan senarai nama yg layak pindah. doakan saya dapat pindah ke kl yea kawan2. pastu 17 januari nih kua result hasil meeting 10hb tuh. kalo bole semayang hajat utk saye gak. hihihi....

otak nih dok pikir. dapat ke x masuk dalam senarai pindah??? aduh...sungguh serabut otak nih. satu ape pon x mule lagi. next week kelas da start. badan kat serting. tapi otak dah ade kat pejabat hq. menunggu result senarai pindah. tolong la saya!!!! pindah kan lah saya!!!! saya merayu nih!!!!!

orang kiri kanan sume busy. belajar ape yang nak diajar. kemas meja. kemas buku. buat check list. aku??? still duduk termagu kat meja menunggu ape lagi cara utk dapat pindah. hahaha...begitu malas. saya mmg seorang kakitangan yg malas!!!! saya demotivated untuk bekerja. saya nak pindah!!!!!

plan yg bakal dibuat. 14hb nih cuti besday Yamtuan Besar Negeri 9. so, kami nak panjat hq. nak g merayu soh pindah kan kami. kami??? oppsss....saya ngan kak nana. moga2 Allah lembut kan hati org2 hq utk terima permohonan perpindahan kami. u all doakan jugak yea....semayang hajat jugak tau....

No comments:

Post a Comment