26 January 2011

gaji x naik? .... :(

sedey ar kengkawan....gaji saya x naik utk tahun ini. huhuhuhu....sambung nangis lagi.... huhuhuhu.... huuuaaarrrrr....x bole jadik. nak kene kol gak hq. asal tetibe bukak pay slip tgk angka x barubah. dah le tu org lain sume dapat tunggakan bisp. i x dapat pon. bengang btulla.

hello...sambungkan saya bhgn pelarasan gaji.

saya dr mrsm serting... nak tanya kenapa gaji saya x naik utk thn ni. kenaikan saya pada bulan januari

sebentar ya... bg saya no gaji puan

24****

puan noorhidayah???

yup. u bole cek kan x?

itu bhgn sumber manusia. saya sambungkan puan kepada bhgn sumber manusia

ok.... main pas2 pulak. ko jek la yg cek

ade masalah ape yek puan???? dah pas kat bhgn sumber manusia

saya nak tahu, kenaikan gaji saya pada bulan januari, tapi bile saya tgk slip gaji, xde perubahan la. kenapa gaji saya x naik??? desperate gile nak tau

ok puan. puan kene tukar dr gred DC kepada DG

saya bukannya nak setelkan pasal tunggakan. saya just nak kompem kan pasal kenaikan gaji saya lain yg aku tanye...lain yg org nih jawab.

ye saya tahu, puan kene tukar kepada gred DG. ikut rekod kami, gaji puan dah di tangga mati gred DC. gaji puan dah ditahap maksimum, so kene tukar ke gred lain. puan minta kerani puan online sistem APG, minta hantar maklumat diri puan ke hq. kami akan uruskan. ... alamak!!! ye ke?? malu nye. baru nak marah2. hehe x jadi le.....

maksimum??? patutla.kirenye bulan ni saya rugi la... dengan sedih bertanya. malu pon ade gak la.

x rugi. kami akan kire balik. dan amik gaji yg terdekat.

ok then. saya g office dulu. thanx ye.

dengan bergegasnye g office. soh kak nani hantar kan butir diri ke bsm. dan2 tuh gak kak nani fax. huhu..lega sungguh. ye la. x aci sume dapat gaji baru. i nak gak. walaupon dah max nye gaji, tapi nak gak. doakan saya dapat tunggakan utk bulan nih yea kengkawan~~~~

No comments:

Post a Comment