27 September 2012

saya kurang sihat

Salam geng
Saya rasa saya mcm kurang sihat la. Tekak mcm dah ade perit2 sikit. Macam tanda2 nak demam. Tiga minggu berturut2 wiken saya full dgn aktiviti yg berfaedah. Week pertama umah abah ade buat keje kawen. Week kedua menghantar pengantin. Dan week ketiga iaitu lusa akan ke pangkor sbb ade kursus koperasi yg akan diberi ceramah oleh suami sendiri. Macam mana ye rase bile suami sendiri yg akan bagi ceramah. Saya dah la seorang pelajar yg nakal. Sentiasa pikir untuk ponteng slot kursus. Agak2 suami saya marah x kalo saya berborak2 tergelak2 atau tgh mengupdate blog didalam kelas kursus itu??? Dah la saya ke pangkor tu bersama2 qistina sekali. Sudah macam percutian keluarga yg disponsor oleh koperasi pulak. Xsapat saya tepis bisikan manja qistina yg ajak saya teman die utk mandi di kolam renang. Dan kalo xde aral melintang week seterusnya saya akan ikut suami saya ke cameron highlands sbb suami saya outstation disana. So saya pon tumpang sekaki utk berjalan disana. Yg tu saya hanya sebagai manusia biasa ye. Bukannya ahli kursus koperasi. Penuhkan jadual saya???

Maaf la ye. Bile otak sudah mereng. Badan mula rasa suam2 kuku. Selang 5 minit nak ter "atchhuuuummm!!!" ayat2 didalam blog ini pon menjadi skema. Kamu semua jangan lah pelik. Ada masa cek la penggunaan tatabahasa saya ye.....

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment