31 July 2012

gua bengang beb!!!!!

salam uolls. kan i da beli galaxy note. pastu i g la terminate i nye broadband. konon2 nak amek bil plus internet. ceh!!! bengang beb!!! x pasal2 dapat sms kate i nye bil dah RM198. kol pon xde buat lagi. tapi ye la internet i on 24jam. bengang nye pasal tgk sms tuh, terus i kol celcom centre. bole pulak org tuh kate i nye internet x aktif lagi. tu yg bil melambung sbb i kene cas internet pakai bil i. bukan nye pakej tenet yg i amek tuh. otomatik naik hantu rase nak baling kerusi pastu nak g bakar celcom tower tuh. bawak mengucap!!!!! so, skg nih jam pukul 10 pagi. xsabo rasenye nak tunggu pukul 1tgh. nak speed bawak keta g kuala kangso. nak g hambu minah celcom tuh. macam taik buat kerja. xpasal2 i kene bayo bil yg nak hampir 200 tuh. seb baek maxis hubby yg bayo. sekian.... takot kalo taip banyak2, kang laptop nih pulak yg jadik mangsa.

2 comments:

  1. hahaha....aku sll kna mcm tu.celcom mmg *******....Mmbr aku lg la pnah kna,org celcom kate,walau kna mrangkak pn kna by bil.hakikatnye,die yg kna by blik kt kwn aku sb dh terminate.pe lg contact mmbr atas kt hq celcom,trus dpt surat minx maaf.huhuh.4 me,da worst customer service is CELCOM.pakkal je wide range.huhu

    ReplyDelete
  2. Btul tu. Aku sampai g kl nye celcom centre. Kuale nye agen x bagus. Pemalas!!

    ReplyDelete