04 April 2011

muafakat!!!

Kepenatan tahap maksimum. Ari nih kene g masuk meeting muafakat. Sungguh sengit perbincangan yg terjadik dalam meeting. Sume nak tuding masalah kat org lain. Sampai bendahari pon kene. Nih dah main kasar. Dengan suara yg serak2 garau, dengan keberanian yang tak terkira hebatnye, dengan lantang saya menjawab : apa masalahnye datuk??? Saya sekadar mengeluarkan duit. Saya nak keluarkan duit bukan nye boleh sesuka hati pon. Semua duit yg saya keluarkan atas arahan ydp dengan pengetua. So, apa masalah datuk sekarang????

Hah amek ko!!!! Brani ko tuding masalah tuh kat aku. Amek!!! Amek!!! Lain kali datang meeting!!!! Kot ye pon bengang ngan ydp, jgn la menyusahkan org lain. Pape pon dah ckp dlm meeting, this is my last service for muafakat!!! Fullstop!!! Next year end contract. So, everyone~~~ get ready to replace me yea~~~

No comments:

Post a Comment